Frågor på livet och dess mening...

Dom senaste två senaste månaderna har mest gått åt tankar och funderingar över livet,dess mening, varför och hur,många tårar har runnit och många dikter har skrivits, detta tillsammans med många sömnlösa nätter. Allt har varit en prövning från livet, och den är inte slut än,tårarna rinner fortfarande minst en gång varje dag,men nu för tiden är det ofta när ingen ser, oftare och oftare nu förtiden. Jag vet inte vad jag ska skriva det är svårt att förmedla en sådan här känsla till omvärlden... att hela tiden känna att man inte dugger, och att allt känns hopplöst... ibland att även känna sig hjälplös, livet är något gott, det tvivlar jag inte en sekund på. Jag vet att jag en gång sakt att ''livet blir vad du gör det till,inte vad du önskar det vore'' och jag tror fortfarande på det men det var mycket svårare än jag trodde. ''Det är lättare sagt än gjort''. Jag sitter bara här och skriver en massa skit, som egentligen inte är intresant för er.





imon blir det att springa baggtjärn runt,FucK ahja måste göras, drryyyyyyygt! -.-







Jag älskar dig mest alexander,du är mitt enda hopp!;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0