Bara för dig...

Inget jag säger, betyder något längre

Men jag skriver det här för dig och ingen annan...

Minnena med dig är underbara, jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig.

Jag kanske inte är som alla andra, kanske inte är perfekt men jag försöker så gott jag kan

Allt med dig har varit underbart, allt jag sakt menar jag verkligen.

Mina tårar rinner konstant sen i morse,mitt hjärta har dunkat av smärta

jag har ingen trygghet kvar,ingen stanns jag kan söka skydd från stormen

mina murar har rasat

Jag har gett upp!

men jag älskar dig mest av allt, även efter döden

det kan inget ändra på.

Tack för allt det vackra du gav mig älskling!

<3

 

 

det var inte meningen att den här texten på något sätt skulle beröra dig,

jag ville bara att du skulle veta, och jag hoppas nu att du förstår

hur mycket du egentligen betydde och betyder för mig.

tack för att du tog dig tid att läsa det

alexander fredriksson

<3

</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0