alla kan vinna om man bara kämpar...

Dagens blogg ämne tänkte jag ägna åt det vackra men å så grymma kärleken.

En kompis sa till mej att hon var avis på mitt förhållande.
Jag frågade henne varför och hon svarade då att hon tyckte att det verkade så seriöst
Mitt svar blev då att :
Ja det är det, men jag och min pojkvän har bråkat mycket och det har varit nära att ta slut flera gånger
men vi fortsätter att kämpa för att vi älskar varandra och vi vet att om bara båda två kämpar så kommer det att funka.

Det kan alla göra bara dom tror på varandra och älskar varnadra
och att man kämpar för varandra och för kärleken, inte för alla andra!

Bara man tror och hoppas på kärleken och på varandra
så kommer det att gå!


GE ALDRIG UPP!


Puuuuuuuusss&kkrrraaaaam
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0